«Καραντινιώτες και Καραντινιώτισσες» #2

Ένα γράμμα από το λαγουδάκι του Πάσχα 
«Καραντινιώτες και Καραντινιώτισσες...
ονομάζομαι Λαγός του Πάσχα και εδώ και πολλά χρόνια αποτελώ τον πρωταγωνιστή πασχαλιάτικων παραμυθιών για παιδιά προσχολικής ηλικίας.Δεν είμαι τίποτα περισσότερο από ένα εμπορικό κατασκεύασμα αφού μέσα από την επινόησή μου έχουν κυκλοφορήσει σοκολάτες,λούτρινα και αυτοκόλλητα που έχουν την εμφάνιση μου.
Φέτος όμως δεν έχω δουλειά.
Δεν έχω δουλειά επειδή δουλειά μου είναι να κρύβω τα αυγά στην εξοχή για να τα βρουν τα παιδιά και λόγω του κορονοϊού ο κλάδος μου έχει πληγεί ανεπανόρθωτα δεδομένου ότι κανένα παιδί δε θα βγει στην εξοχή για να ψάξει αυγά στους θάμνους και τα λουλούδια.
Φέτος μιας και δουλειά δεν έχω και είναι αγένεια να μην δώσω εξηγήσεις ή τουλάχιστον ένα μήνυμα όπως όλοι οι διάσημοι που μένουν σπίτι,εγώ θα πρωτοτυπήσω και θα σας πω πως μένω στο σκοτείνο και βρώμικο λαγούμι μου.
Είναι το πρώτο Πάσχα που με βρίσκει άνεργο και επιτρέψτε μου να μην μου καλοφαίνεται.Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι δεν υπάρχω όπως με φαντάζεστε,δηλαδή δεν είμαι τίποτα περισσότερο από ένας τυχαίος λαγός,το γεγονός ότι φέτος ξεχάστηκα και κανένα παιδί δε με φαντάζεται και κανένα παιδί δε νιώθει πως το Πάσχα έχει έρθει είναι στενάχωρο.
Ρόλος μου τόσα χρόνια ήταν να ελκύω τα μικρά παιδιά στο εμπόριο αφού με συνδύαζαν με το Πάσχα έως να μεγαλώσουν και καταλάβουν τι σημαίνει πραγματικά το Πάσχα.Είμαι ο Άη Βασίλης το Πάσχα απλά σε πολύ μικρότερη διασημότητα και εμπορικότητα καθώς δεν έχω γίνει και ταινία ακόμα όπως ο συνάδελφος.
Για να επανέλθω στο αρχικό θέμα,το φετινό Πάσχα θα το περάσετε μέσα στα λαγούμια σας.Είναι άσχημο.Το Πάσχα είναι η γιορτή που συμβολίζει την νίκη της ζωής εναντίον του θανάτου,την έναρξη της Άνοιξης και την αντίστροφη μέτρηση για το καλοκαίρι.Φέτος δε θα καταφέρετε να το γιορτάσετε γιατί ούτε εκκλησία θα πάτε ούτε θα στα χωριά σας θα βρεθείτε αλλά ούτε και αρνί θα σουβλίσετε(δε θα σας κρύψω πως για αυτό χαίρομαι ιδιαίτερως)και γενικότερα δε θα γιορτάσετε την Άνοιξη.
Όμως,η μεγαλύτερη διαφορά του brand Πάσχα 2020 με τα υπόλοιπα είναι πως υπερέχει σε συμβολισμούς.Δε θα καταφέρετε να γιορτάσετε το Πάσχα αλλά θα το τιμήσετε σαν θρησκευτική έννοια.Ο Ιησούς νίκησε τον θάνατο.Αν κάτσετε στο λαγούμι σας φέτος θα τον νικήσετε και σεις.Θα θυμόσαστε το φετινό Πάσχα όχι επειδή φάγατε και γιορτάσετε ούτε και επειδή ο στολισμός του Επιταφίου θα είναι πολύ πιο επιτυχημένος από άλλες χρονιές.Το φετινό Πάσχα θα μείνει στην μνήμη σας επειδή θα γίνετε όλοι σας μικροί θεοί.
Μπορεί να ακούγεται βλάσφημο αλλά ο Θεός σας έφτιαξε κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσίν Του.Δε σας δημιούργησε για να είσαστε υπήκοοι αλλά πλάσματα που μπορούν να τον φτάσουν.
Φέτος όσοι μείνετε στο λαγούμι θα κερδίσετε τον θάνατο.Είναι μία από τις ελάχιστες φορές που  έχετε την ευκαιρία να το κάνετε.Δε θα θαυματουργήσετε απλά θα κάτσετε σπίτι σας και θα βιώσετε το ποιο ξεχωριστό Πάσχα,όχι επειδή γυρίσατε όλοι σας την πόλη με τον επιτάφιο ούτε επειδή σας πέτυχαν τα τσουρέκια αλλά επειδή θα δώσετε στον εαυτό σας την ευκαιρία να είναι στην λίστα των νικητών όταν αυτή η μάχη θα τελειώσει.
Μη ξεχνάτε πως στον γνωστό μύθο του Αισώπου,άλλος ένας λαγός σαν εμένα θεώρησε την χελώνα αδύναμη και επαναπαύτηκε και εν τέλει έχασε τον αγώνα επειδή τον πήρε ο ύπνος.
Μη κάνετε το ίδιο λάθος.»

                                          Με αγωνιστικούς
                                             χαιρετισμούς
                                        Ο Λαγός του Πάσχα

Υ.Γ θα τα ξαναπούμε του χρόνου υπό καλύτερες συνθήκες να είστε σίγουροι!

Σχόλια